POS Çözümleri

POS Bakım Hizmetleri

POS HİZMETLERİ

SERVUS, 1998 yılından beri POS Servis Hizmetlerini çok geniş bir servis ağı ile sağlamaktadır.

Marka Bağımsız Hizmet

POS SERVİSİ kapsamında, Müşterilerimiz olan Bankaların POS sağladığı üye işyerlerinde kurulu olan POS cihazlarının marka bağımsız kesintisiz olarak kullanımını sağlamak üzere, POS kuruluşundan, kullanımda gerekli olan malzemenin dağıtımı, kullanıcı eğitimleri, stoklama, yazılım yükseltilmesi, imprinter kuruluşu gibi tüm hizmetler verilmektedir.

Kesintisiz En Yaygın Hizmet

Türkiye ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne yayılmış, firmamıza ait yaygın Servis Ağı ve müşteri ilişkileri eğitimleri tamamlanmış geniş kadromuz ile Müşterilerimizin Müşterileri olan işyerlerine, tüm Türkiye'de haftada 7 gün günde 24 saat hizmet sağlanmaktadır.

POS Servisini sağlamakta olduğumuz Servis Noktaları, Müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre seçilmiştir.  Müşterilerimize sürekli en hızlı ve kaliteli hizmeti verebilmemiz için sürekli olarak Müşterilerimizin bu yöndeki talepleri doğrultusunda geliştirilmektedir.


POS TEKNİK HİZMET ÇEŞİTLERİ

  • Saha Hizmetleri
  • Atölye Hizmetleri
  • Depolama Hizmetleri
  • Sevkiyat Hizmetleri

SAHA HİZMETLERİ 
  • Kuruluş
  • Geri Alım
  • Arıza giderme
  • Eğitim
  • Versiyon yükleme
  • Değiştirme
  • Malzeme dağıtım
  • LAN kuruluşları
 
ATÖLYE HİZMETLERİ

Cihaz markasından BAĞIMSIZ olarak,

  • Bakım, temizlik
  • Parca değişimi
  • Parca tamiri
  • Uygulama Yazılımı Yüklenmesi
 
DEPOLAMA HİZMETLERİ

Müşteri bazında, kayıtlı olarak, ayrı ayrı tanımlanmış raflarda, müşterilerimize ait bize teslim edilmiş olan her türlü cihaz ve malzemenin depolanması.

 
SEVKİYAT HİZMETLERİ

Müşteri bazında, kayıtlı olarak, tüm Bölge ve Şube ofislerimize ihtiyaç durumlarına göre her türlü cihaz ve malzemenin sevk edilmesi, arızalıların toplanması.


POS TEKNİK HİZMETLER

Farklılıklarımız

Eğitimli, tecrübeli Teknisyen kadrosu, PDA altyapısı ile çağrıları gerçek zamanlı sahaya ulaştırma, Arıza çağrılarını en uzun 48 saat, ortalama 12-18 saatte kapama, Müşterilerimizin çağrılarının durumunu anlık takip edebilme imkanları, her türlü raporlama ihtiyaçlarını kendi ortamlarından karşılayabilmeleri, POS parkı yüksek müşterilerimiz için önemli fiyat avantajları. Güvenilir Bilgi Bankası.

POS GURUBU İSTATİSLİKLERİ
  • Çağrı Merkezi-İstanbul
  • Şube Sayısı- 58 (Kıbrıs dahil) 
  • Toplam Personel Sayısı - 170
  • Teknik Eleman Sayısı - 145
  • Hizmet Süresi- 7x24
  • Çağrıya yanıt verme - 12 saatten başlayarak
  • Günlük ortalama müdahale edilen çağrı sayısı - 2000 Çağrı
 
POS MÜŞTERİLERİ
  • Garanti Bankası
  • İş Bankası
  • Denizbank
  • Ziraat Bankası
  • Halkbankası
  • Anadolubank
  • Türk Ekonomi Bankası
  • Kuveyt Türk Katılım Bankası
  • Türkiye Finans Katılım Bankası
  • Kıbrıs Universal Bank
  • HSBC (Kıbrıs)
  • Shell
  • Provus (Beymen, ESCO...)
 
POS HİZMETLERİ İÇİN NEDEN SERVUS
  • Yaygın şube ağı ve 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet
  • Servus’un kendisine ait şube ofisleri
  • Müşteri ilişkileri üzerine eğitimli kadro ile hizmet
  • Teknik elemanlar için Performans Prim ve Ödül Sistemi
  • 24 saat süreyle vardiyalı çalışan Bakım Onarım Atelyesi
  • Değişik marka ve model POS cihazlarına servis hizmeti
  • Servis kapsamında olan 200 bin adetlik POS parkı
  • Günlük yaklaşık 2000 çağrıyı kapatma
  • Güçlü bir referans listesi
  • Müşteri memnuniyetini herşeyin üzerinde tutan hizmet anlayışı