Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı Merkezi Çözümleri

Müşterilerimize kaliteli, esnek, teknolojik üstünlük, maliyet avantajı ve güvenden oluşan bir anlayış ile hizmet vermekte olan Servus, yine bu hizmet anlayışı ile Servus müşterilerine tek bir etkileşim noktası sağlama ve müşteri menmuniyetini en üst seviyede tutma misyonu ile 2003 yıllında hizmete aldığı 4HİZMET(4449638) Çağrı Merkezi sayesinde siz müşterilerimizden gelen çağrıları 444’ lü telefon hattımız üzerinden karşılamaya başladık.

4HİZMET(449638) Çağrı Merkezine;

İstanbul ( Avrupa ve Anadolu Yakası), Ankara, Adana, İzmir, Denizli, Balıkesir, Bursa, Antalya, Eskişehir, Konya, Samsun, Trabzon, Diyarbakır, Malatya, Erzurum, Sivas, Gaziantep, Hatay, İçel, Manisa, Sakarya, Tekirdağ, Aydın, Kayseri, Kocaeli ve Muğla illerinden direkt 444 9638 tuşlayarak,

Diğer illerden (0212) 444 9638 tuşlayarak ulaşabilirsiniz.

Müşteri ihtiyaçlarına göre koltuk kapasitesi artabilen esnek bir yapıya sahip olan SERVUS ÇAĞRI MERKEZİ 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Kurulduğu günden bu yana müşterilerine kaliteli hizmet sunan Çağrı Merkezimizin ilk müşterisi Servus Bilgisayar’dır. Servus Bilgisayar’ın Teknik Hizmetler Direktörlüğüne bağlı, 250’den fazla müşterisine çağrı merkezi ve teknik destek hizmeti sağlanmaktadır.

Müşteri ilişkilerini geliştirmeye yönelik hizmetler sunan SERVUS ÇAĞRI MERKEZİ, yazılım tabanlı çağrı merkezi santral programı, esnek yapısı ve konusunda uzman personeli ile en son teknolojiyle donatılmış bir Çağrı Merkezidir.

SERVUS ÇAĞRI MERKEZİNDE VERİLEN HİZMETLER

  • Müşteri Hizmetleri
  • Yardım Masası / Teknik Destek
  • Tüketici Danışma / Bilgi / Sipariş Hattı
  • Kampanya Yönetimi
  • Telefonda Satış / Pazarlama
  • Anket / Araştırma
  • Veri Girişi / Güncelleme
  • Şikayet Yönetimi

Çağrı merkezi referanslarımızdan bazılarını görmek için lütfen tıklayınız.